måndag 6 april 2009

Kanske, kanske, kanske!!

Nu ni!
Idag blev jag uppringd av en dam som jag mailat via en blocket-annons. Visst, en blocket-annons är inte mycket att hänga i granen, men när den som annonserar är en seriös uppfödare som finns med på rasklubbens uppfödarlista är det en annan femma. Jag vart fundersam eftersom jag sett annonsen liggandes ute ganska länge och ville egentligen bara veta om den var aktuell eller inte, så jag skickade iväg ett mail här om dagen.
Och visst var annonsen aktuell! Så nu ska jag och mina kära sambo åka nästan 35 mil för att träffa små huliganer. När vi åker är inte säkert än, men bilen som vi tänkt låna måste in på verkstad först och lite andra detaljer. Men det börjar brännas när det gäller hundliv, och det kanske blir en Otto trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar