torsdag 28 maj 2009

Lite slö...

Idag har Otto-bus varit ganska slö, sovit massor och hur jag än försökte har jag inte fått igång busen i honom. Visst har det vart ganska varmt och så, men man blir ju ändå lite fundersam. Men sen på kvällen kom husse hem och då blev det liv i hunden igen. Efter en långis med bilträning på kvällen så var han sitt vanliga glada jag. Härligt!
Dock har jag ringt veterinären (för första gången..) för att fråga en del om att Otto slickar på all metall han kommer över, om kortison mot ormbett och avmaskning, som är den stora gåtan (när ska man egentligen avmaska hunden?!). Det resulterade i att jag bokade en tid och vi ska dit på måndag. Ska bli trelivgt att träffa vår veterinär för första gången och se hur det är där utan att det är något allvarligt fel på hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar